TJänster

Support

För att kunna hantera ditt onlinesystem finns vi alltid nära till hand för att hjälpa dig med eventuella frågor och med assistans för att använda det på rätt sätt och se till att det alltid fungerar.

Support

Vi finns alltid med dig

Att vara verksam inom e-handel är komplext och kräver en dedikerad partner som bollblank och stöd. Vi erbjuder support inom flera olika områden.

För många e-handlare är det affärskritiskt att butiken fungerar och vi erbjuder 24/7 support, dygnet runt, för att hjälpa till med problem och felsöka. Det kan vara att miljön och servrar går ner, licenser som går ut eller att något hänt med konfiguration eller tredjepartstjänster som måste åtgärdas för att butiken ska fungera som den ska igen.

Vår support består av certifierade magentoutvecklare som har erfarenhet av din lösning och snabbt och enkelt finns på plats för att kunna åtgärda de problem som uppstår.

Som experter på Magento ger vi dig support kring Magento som produkt. Som certifierad partner följer vi utvecklingen på plattformen och vet vad som kommer framöver vilket vi förmedlar till dig som kund. Vi kan ge förslag på ny funktionalitet eller vilken modul eller lösning som passar bäst för att du ska kunna åstadkomma det du vill. Vi ser till att den lösning är uppdaterad och följer best practices.

Administratörsrollen

Många e-handlare har fokus på sin kärnverksamhet och produkter och har inte möjlighet att administrativt hantera e-handeln. Vi kan i rollen som administratör arbeta med produkter, priser och konfiguration så att den webbutik hålls uppdaterad och bland annat kan hantera kampanjer, importer och följa upp orderstatistik.

Tjänster inom Support

Kontakta oss!

Jag heter Daniel Myrbäck och är VD på New Amsterdam. Lämna ett meddelande så kommer jag eller någon av mina kollegor återkomma till dig så snart vi kan.

Daniel Myrbäck

CEO