Kundupplevelse

Omnikanal

Omnikanal, Unified Commerce eller en sömlös upplevelse. Kärnan i konceptet är att användarens upplevelse inte längre begränsas till kanaler.

Omnikanal

Vi har hittat lösningen på en digital sömlös upplevelse

Idag arbetar fortfarande majoriteten av företag med kanalerna som silos, såsom webbutiken, fysiska butiker eller kundtjänst som olika avdelningar som har mer eller mindre kommunikation.

I många år har New Amsterdam varit frustrerade över att många företag inte kunnat erbjuda sina kunder de enklaste kundresorna; att på webben se lagerstatus i den fysiska butiken. Att kunna reservera online och hämta i butik. Att behöva hålla koll på ett papperskvitto för att ha garantin kvar, etc.

Det finns en mycket enkel lösning som gör alla dessa kundresor möjliga. Magento Commerce är utvecklat för driva en digital handel i samtliga kanaler. Med ett molnbaserad POS såsom Sitoo, där vi har utvecklat kopplingen till Magento har du på ett enkelt och effektivt sätt kopplat ihop dina fysiska butiker och webbutiken. Med ett molnbaserat CRM såsom Emarsys eller Voyado samt ett modernt ERP har du allt du behöver för att kunna ge kunden den upplevelse de önskar. Det enda som återstår är en partner som kan varje system ingående och dess kopplingar, vilket vi gör då vi utvecklat de flesta utav dem.

New Amsterdam drivs av ambitionen att ge alla företag den här möjligheten. Det är för de flesta inte möjligt idag då de sitter fast i äldre system eller SaaS-lösningar för ehandel som aldrig kommer kunna uppfylla kraven.

Om du har fysiska butiker och vill kunna ge dina kunder en sömlös digital upplevelse, kontakta oss så berättar vi allt vi kan och hur du kommer dit.

Andra tjänster inom Kundupplevelse

Kontakta oss!

Jag heter Daniel Myrbäck och är VD på New Amsterdam. Lämna ett meddelande så kommer jag eller någon av mina kollegor återkomma till dig så snart vi kan.

Daniel Myrbäck

CEO