Maximera effekten av din marknadsföringsbudget

Idag behöver många digitala bolag inte längre en Mediabyrå för att hantera marknadsföring i alla kanaler, då många idag väljer bort print, radio och tv för att lägga hela sin marknadsföringsbudget på digitala kanaler.

Att köpa annonser via t.ex. Google Adwords och Facebook är förhållandevis enkelt att göra själv. Genom att anlita extern expertis för att optimera annonser så kan räckvidden och träffsäkerheten öka samt priset per visning minska väsentligt.

Vi arbetar med flera ledande SEM-byrårer som blir en del av vårt erbjudande. Med rätt verktyg kan du hantera tusentals sökord och varianter och dynamiska annonser som anpassar sig efter användarens sökning. Google har en scoringmodell och en aktionsmodell som innebär att desto mer relevant du som företag är för användaren, desto mindre betalar du för att din annons visas. Därför är det ofta en god investering att få professionell hjälp med den digitala marknadsföringen.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *