Vi finns alltid där för att hjälpa dig

Att finnas där för dig som kund när du behöver oss är en av våra viktigaste uppgifter. En ehandelsplattform är för de flesta ett affärskritiskt system som måste fungera dygnet runt. Problem kan bli mycket kostsamma om de inte åtgärdas direkt. Men behovet av support handlar inte bara om att lösa akuta problem.

En ehandelsplattform såsom Magento är en mycket komplex lösning som det tar flera år att bli expert på. Till din hjälp för dig som användare finns manualer och användardokumentation, instruktionsvideos, supportforum och utbildningar. Men de hjälper inte alltid i det dagliga arbetet.

Våra produktspecialister arbetar dagligen nära dig som kund och finns alltid redo att hjälpa dig. Vi har som mål att svara på frågor och hjälpa dig inom 15 minuter, stort som smått. Vi tar rollen som den erfarna kollegan som sitter intill, som man kan fråga vad som helst, när som helst. Ofta kan vi direkt ge dig svar och annars tar vi reda på det.

Vårt ansvar sträcker sig inte bara över kontorstid, utan genom schemaplanering har vi alltid någon som kan hjälpa dig. Vi är så engagerade i din framgång att om det är viktigt och akut så försöker vi hjälpa dig lika snabbt, oavsett tid på dygnet och veckodag.

Vår 24/7 support omfattar även utveckling, det som benämns som 3rd line i supportmodellen. Utveckling planeras vanligtvis att genomföras under kontorstid, men vid akuta problem, produktionssättningar eller kampanjer kan det behövas hjälp utanför kontorstid. Vi erbjuder alltid minst en utvecklare som när som helst under dygnet står redo att hjälpa dig vid behov.

Med oss vid din sida behöver du aldrig riskera att bli sittandes själv och inte förstå hur du ska göra eller ha en lösning som inte fungerar när det är som viktigast.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *